Tıp dünyasını karıştıran bir araştırmayı açıklayan Harvard Üniversitesi, “Bu iki vitamin de kanser hücreleriyle aynı rolü üstleniyor” görüşünde.
HARVARD Üniversitesi uzmanlarının yaptığı ve sağlık dergisi Nature’nin son sayısında yayınlanan araştırmaya göre, C ve E vitaminleri ile beta karoten gibi güçlü antioksidanlar sanılanın aksine kanserin önlenmesine değil yayılmasına yardımcı oluyor. Araştırmada bu antioksidanların henüz sadece meme kanseri hücreleri üzerindeki etkisi araştırılmış olsa da tıp dünyasında büyük tartışma yarattı.
Anne olanlar çektikleri, baba olanlar da şahit oldukları için pekçok insanın yaşadığı bu hâdiseyi çok iyi bilirler. Meselenin aslını bilmeyen bazıları; "yine kimbilir ne yedin?" diye hanımını suçlar. Hanımlar da kendi aralarında konuşurken; "Aman benim hâmileliğim çok sıkıntılı olu-yor" diyerek tekrar çocuk sahibi olmak istemediklerini söylerler. Bazıları da kış ortasında karpuz, yazın portakal isteyerek
Ben leziz bir köfteyim. Aslında ‘ben’ değil, ‘biz’ demem lâzım; çünkü yağ, karbonhidrat, protein ve vitamin ihtiva eden bir besin maddesiyim. İnsanlar -bilhassa çocuklar- beni çok sever.
Son yorumlar
4 hafta 5 gün önce
8 hafta 5 gün önce
10 hafta 2 gün önce
12 hafta 1 gün önce
12 hafta 5 gün önce
15 hafta 5 gün önce
17 hafta 16 saat önce
17 hafta 5 gün önce
17 hafta 6 gün önce
18 hafta 5 gün önce